KOBERCE.sk opätovne finalisti v cene kvality heureka shop roku 2022! Ďakujeme Vám!

KOBERCE.sk opätovne finalisti v cene kvality heureka shop roku 2022! Ďakujeme Vám!

Skryť

Reklamácie

Ako mám postupovať pri reklamácii?

Reklamácia tovaru pri preprave.
Napriek tomu, že tovar je zabalený bezpečne a takým spôsobom, aby sa minimalizovala možnosť poškodenia pri preprave, môže sa stať, že k takémuto poškodeniu obalu alebo aj samotného tovaru počas prepravy dôjde. Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie obalu, skontrolujte kompletnosť zásielky, prípadne skontrolujte neporušenosť tovaru. Ak je tovar mechanicky poškodený, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Protokol o škode. Zároveň Vás žiadame o zaslanie informačného e-mailu na info@koberce.sk, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju následne riešiť. Následne Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.
Ak zistíte poškodenie až po prebraní tovaru, oznámte nám túto skutočnosť prostredníctvom formulára, ktorý vyplňte a pošlite spolu s tovarom do 48 hodín.
 
Reklamácia tovaru v záručnej dobe
Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte prosím formulár a vyplnený nám ho spolu s reklamovaným tovarom zašlite na nižšie uvedenú poštovú adresu prevádzkovateľa internetového obchodu www.koberce.sk. Tovar zasielajte čistý. Nezabudnite na všetky potrebné doklady, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie a vyriešenie Vašej reklamácie (originál faktúry, doklad o zaplatení, ....).

Stiahnite si a vytlačte FORMULÁR

Tovar neposielajte na dobierku, balík vráti prepravca späť odosielateľovi.
 
KOBRAJ - zásielkový obchod
Alejová 18
040 01 Košice
 
V prípade akýchkoľvek otázok, pripomienok a návrhov nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám pomôžeme.
 
Reklamovanie tovaru a záruka

Záručná doba na všetok tovar v našej ponuke je 24 mesiacov. Reklamovať je možné len tovar zakúpený  cez e-shop www.koberce.sk, alebo v sieti predajni Interier Invest s.r.o..
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamáciu uplatnite ihneď a bez zbytočného odkladu a reklamovaný tovar ďalej nepoužívajte.


Európska norma STN EN 14159 pojednáva o šírkovej tolerancii textilných podlahových krytín nasledovne:
- metrážne koberce - tkané:  povolená rozmerová odchýlka +/- 1,25% 
- metrážne koberce - ostatné: povolená rozmerová odchýlka +/- 1% 
- kusové koberce a behúne: povolená rozmerová odchýlka +/- 2% 
Kladné odchýlky nie sú stanovené a nepovažujú sa za chybu!
 
Formulár odošlite čo najskôr a pribaľte ho priamo k výrobku pri jeho odosielaní.
Reklamovaný tovar je nutné doručiť na našu poštovú adresu:

KOBRAJ - zásielkový obchod
Alejová 18
040 01 Košice

Reklamácie riešime do 30 dní. Pri odstrániteľnej vade je reklamácia ukončená odovzdaním opraveného tovaru (odstránenie vady) alebo výmenou tovaru.
Detailnejšie informácie k reklamáciám získate v našich VŠEOBECNÝCH OBCHODNÝCH PODMIENKACH.


Prevádzkovateľom internetového obchodu www.koberce.sk je:
 
Interiér Invest , s.r.o.
Kukučínová 23
040 01 Košice
IČO:  36190381
IČDPH: SK202052089

 

Dokumenty na stiahnutie
koberce_REKLAMACIA.pdf
veľkosť: 307.55 KB